سیستم هوشمند سازی ABB

سیستم هوشمند سازی ABB

سیستم هوشمند سازی ABB

برند ABB یک برند چند ملیتی سوئدی سوئیسی است که به صورت ویژه در زمینه اتوماسیون و هوشمند سازی فعالیت می کنند.

این شرکت بزرگترین کمپانی هوشمند سازی برق ساختمان مبتنی بر پروتکل KNX در دنیا می باشد.

محصولات هوشمند شرکت ای بی بی ABB با قابلیت کنترل دما، نور و بقیه امکانات زندگی طراحی و تولید گردیده اند که از آنها می توان به تاچ پنل، کلید های هوشمند و رله ها اشاره نمود.

 

تجهیزات خانه هوشمند ABB از جمله پیشروان در زمینه فناوری‌های خانه هوشمند است که با توجه به کیفیت بالا و نوآوری‌هایش،

توانسته است اعتماد بسیاری از مصرف‌کنندگان را جلب کند. این تجهیزات شامل سیستم‌های کنترل هوشمند نورپردازی، سیستم‌های مدیریت انرژی، دستگاه‌های امنیتی هوشمند، سیستم‌های اتوماسیون منزل و دیگر تجهیزات پیشرفته مرتبط با خانه هوشمند می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته تجهیزات خانه هوشمند ABB، قابلیت اتصال و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و پلتفرم‌های هوشمند مختلف است، این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک اپلیکیشن یا رابط کاربری مرکزی، کنترل و مدیریت تمامی تجهیزات خانه خود را داشته باشند.

از جمله مزایای این ویژگی، افزایش راحتی، امنیت و بهره‌وری انرژی برای ساکنان است که این امر باعث محبوبیت و گسترش استفاده از تجهیزات خانه هوشمند ABB شده است.

سیستم هوشمند سازی ABB

شاید این پرسش برای شما هم مطرح شده باشد که Abb مخفف چه چیزی می باشد. در پاسخ به این سوال می بایست عنوان نمود که Abb کوتاه شده عبارت Asea Brown Boveri بوده و متعلق به یک شرکت سوئیسی می باشد.

این شرکت در حوزه مهندسی برق و نیرو تخصص دارد. در سال 1988 پس از ادغام دو شرکت سوئدی و سوئیسی این مجموعه شکل گرفت.

شرکت مذکور در کشورهای مختلفی دارای نمایندگی می باشد که از جمله آنها می توان به آلمان، ایتالیا، سوئیس، فرانسه، سوئد، روسیه، جمهوری چک، هند، چین، پرتغال، برزیل، ایالات متحده امریکا و غیره اشاره نمود.

شرکت Abb با حدود 130 سال سابقه و تجربه از مهمترین رهبران فناوری به حساب می آید. این مجموعه تاثیر زیادی روی تحول صنایع داشته است. از فعالیت های اصلی این شرکت می توان گفت که در زمینه برق، اتوماسیون صنعتی، رباتیک و حرکت خدمات ارائه می دهد.

سیستم هوشمند سازی ABB

 

به‌سادگی خانه خود را هوشمند کنید. با ABB خانه یا آپارتمان را به خانه‌ای هوشمند تبدیل کنید. با خانه هوشمند ABB سیستم روشنایی، سیستم سرمایش گرمایش، تهویه مطبوع و پرده‌های خانه را از راه دور با تلفن هوشمند خود مدیریت کنید.

شرکت جنیوس به عنوان نمایندگی ای بی بی می‌تواند شما را در هوشمند سازی خانه و ساختمان یاری رساند.

به دست آوردن آسایش و رفاه، یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد، تصمیم می‌گیرند، خانه خود را هوشمند کنند.

ممکن است هوشمند سازی، فقط در سیستم روشنایی یا سرمایش گرمایش باشد یا تمام خانه هوشمند بشود.

به لطف توسعه‌دهندگان فناوری، تجهیزات هوشمند و به صورت کلی، هوشمند سازی ساختمان یا خانه، دامنه گسترده‌ای پیدا کرده‌اند. برند و شرکت‌های متنوعی برای هوشمند سازی خانه وجود دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود، آن را انتخاب کنید.

سیستم هوشمند سازی ABB

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
حساب من