خانه هوشمند Interra اینترا

خانه هوشمند Interra اینترا

خانه هوشمند Interra اینترا

 

اتوماسیون خانگی که معمولا به آن تکنولوژی خانه هوشمند گفته می‌شود، استفاده از تکنولوژی برای اتوماسیون ساختمان و خانه است.

اتوماسیون خانگی به افراد این امکان را می‌دهد تا تقریبا تمام جنبه‌های خانه‌ی خود را از طریق اینترنت اشیاء (IoT) تحت کنترل داشته باشند.

اتوماسیون خانگی با اختراع ترموستات آغاز شد و به یکی از بزرگترین و سریع‌ترین بازارهای در حال رشد در فناوری شد.

شرکت اینترا INTERRA یک کمپانی مبتنی بر تحقیق و توسعه است که در سال 2008 در کشور ترکیه تاسیس شد و در تولید محصولات خانه هوشمند پیشرو می باشد و تمرکز تولیدات این شرکت بر روی تجهیزات خانه هوشمند، تاچ پنل ها و سیستم های alarm ،intercom، نظارت دوربین و سیستم های هشدار می باشد.

رویکرد اصلی این شرکت در تولید محصولاتش منحصر به فرد بودن هر محصول می باشد و هر محصول ویژگی های مخصوص به خود دارد که آن را از بقیه متمایز می کند.

شرکت اینترا INTERRA محصولات خود را بر مبنای پروتکل KNX تولید می کند، ولی برای راهکارهای ترکیبی، امکان اتصال و برقراری ارتباط با انواع پروتکل های هوشمند مثل iot و modbus و ….  برقرار می باشد.

با محصولات این شرکت می توانید هم در پروژه های مسکونی و هم  در پروژه های تجاری از بهترین راهکارها بهره مند شوید.

خانه هوشمند Interra اینترا

 

محصولات هوشمند اینترا INTERRA:

  • دیمر 
  • SIP  سرور  
  • منبع تغذیه   
  • کلید یونیورسال 
  • درب بازکن تصویری 
  • کلید های هوشمند 
  • کلید هوشمند هتلی  
  • سیستم کنترل شیر برقی
  • رله روشنایی، فن کوئل و پرده برقی 
  • تاچ پنل هوشمند 7 اینچ اینترا INTERRA
  • تاچ پنل هوشمند 10 اینچ اینترا INTERRA

طبق برآورد شرکت خانه هوشمند Interra، در سال ۲۰۵۰ بیش از ۵۰ میلیارد محصول هوشمند وارد زندگی روزمره­‌ی انسان‌­ها خواهد شد که این محصولات با همدیگر تعاملاتی نیز خواهند داشت.

قطعاً تمامی این محصولات هوشمند توسط یک نفر استفاده نمی‌­شوند و این یعنی تقریباً بی‌­نهایت حالت ممکن برای هر انسان که از این محصولات استفاده کند.

به همین جهت تمامی شرکت­‌هایی که در تولید این محصولات سهیم هستند، باید راهکارهایی برای رفع نیازهای متنوع انسان­‌های مختلف پیدا کنند.

یکی از اهداف شرکت Interra رفع این معضل با سفارشی کردن محصولات خودش است.

به این صورت که در آینده شما متناسب با نیاز شخصی خود، محصولات را دریافت می­‌کنید و قابلیت­‌های آن­ها نه از پیش تعیین شده بلکه به‌صورت سفارشی و برای شخص شما خواهد بود، آینده‌­ای ایده‌آل برای همه!

راهکارها و محصولات خانه هوشمند Interra

  • کنترل سیستم روشنایی
  • کنترل سیستم تهویه مطبوع
  • پرده هوشمند
  • آیفون‌های تصویری هوشمند و سیستم اینترکام
  • کنترل سیستم امنیت و دوربین‌های مداربسته
  • سیستم هشدارهای دود و نشت گاز
    اگر در خانه خود از سیستم اینترا استفاده کنید، دیگر نیازی به استفاده از چند نمایشگر برای مدیریت خانه هوشمند خود نیستید و تنها با یک نمایشگر می‌توانید کلیه قابلیت‌های هوشمند خانه خود را مدیریت کنید.

محصولاتی که با تحقیق و توسعه تفاوت ایجاد می‌کنند …

خانه هوشمند Interra شرکتی است که هم نرم‌افزار و هم سخت‌افزار را با تیم‌های تحقیق و توسعه خود در زمینه اتوماسیون توسعه می‌دهد.

باهدف هر محصول برای رعایت استانداردهای باکیفیت بالا، از بالاترین کیفیت اجزا استفاده می‌کند. با این چشم‌انداز، اینترا  Interra پیشرو در بازارهای اصلی محلی و زیست‌محیطی است و یکی از شرکت‌های مهم هوشمندسازی است.

هر محصول Interra منحصربه‌فرد طراحی شده است. هیچ یک از محصولات موجود در پالت محصولات معمولی نیستند. آن‌ها ویژگی‌هایی در جزئیات خود دارند که آنها را منحصربه‌فرد می‌کند.

این رویکرد فلسفه اساسی اینترا است. این یک مأموریت بزرگ است که در آن تجربیات بزرگ با پارامترهای محصول مانند صفحه لمسی، iswitch ، combo و غیره و فرم و طراحی مخلوط می‌شود.

خانه هوشمند اینترا شرکتی است که هم نرم‌افزار و هم سخت‌افزار را با تیم‌های تحقیق و توسعه خود در زمینه اتوماسیون توسعه می‌دهد.

خانه هوشمند Interra اینترا

قیمت قطعات اینتر

به طور کلی، اینترا از استراتژی رقابت‌پذیری، برای قیمت‌گذاری تجهیزات مختلف این برند استفاده می‌کند. به همین دلیل، تجهیزات این برند به گزینه جذابی برای اجرای طرح‌های هوشمند سازی آپارتمان، واحدهای تجاری و اداری تبدیل شده است.

مجموعه‌ بزرگ تجهیزات اینترا از جنبه فناوری ساخت، عملکرد، جنس بدنه و تعداد و نوع قطعات با یکدیگر تفاوت دارند؛ بنابراین قیمت تجهیزات مختلف این برند با یکدیگر تفاوت دارند.

مضاف بر این، عواملی مانند تغییرات نرخ ارز، عوارض گمرکی، هزینه حمل و نقل نیز روی قیمت قطعات اینترا در ایران تاثیرگذار هستند. شرکت خانه هوشمند جنیوس به عنوان نمایندگی اینترا در ایران، آمادگی دارد تا تجهیزات ساخت این برند را به طور مستقیم و بدون واسطه در اختیار خریداران قرار دهد.

خانه هوشمند Interra اینترا

خرید تجهیزات اینترا

از آنجایی که قطعات اینترا بر پایه پروتکل KNX به بازار عرضه می‌شود، فراهم کردن بستر سیم کشی مورد نیاز برای نصب و راه‌اندازی این تجهیزات ضروری است.

به علاوه، تجهیزات هوشمند سازی را باید طوری انتخاب کنیم که انتظارات ما را برآورده کنند و قیمت تجهیزات خارج از محدوده بودجه ما قرار نداشته باشد.

برای انتخاب و خرید قطعات Interra، می‌توانید با کارشناسان شرکت هوشمند سازی جنیوس تماس بگیرید. مشاورین جنیوس می‌توانند به علاقه‌مندان کمک کنند تا تجهیزات مناسبی را بر اساس نیازها، بودجه و شرایط ساختمان خریداری نمایند.

نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
حساب من