تاچ پنل اینترا | Interra

تاچ پنل اینترا | Interra

تاچ پنل اینترا | Interra

شرکت اینترا INTERRA یک کمپانی مبتنی بر تحقیق و توسعه است که در سال 2008 در کشور ترکیه تاسیس شد و در تولید محصولات خانه هوشمند پیشرو می باشد و تمرکز تولیدات این شرکت بر روی تجهیزات خانه هوشمند، تاچ پنل ها و سیستم های alarm ،intercom، نظارت دوربین و سیستم های هشدار می باشد.

رویکرد اصلی این شرکت در تولید محصولاتش منحصر به فرد بودن هر محصول می باشد و هر محصول ویژگی های مخصوص به خود دارد که آن را از بقیه متمایز می کند.

شرکت اینترا INTERRA محصولات خود را بر مبنای پروتکل KNX تولید می کند، ولی برای راهکارهای ترکیبی، امکان اتصال و برقراری ارتباط با انواع پروتکل های هوشمند مثل iot و modbus و ….  برقرار می باشد.

با محصولات این شرکت می توانید هم در پروژه های مسکونی و هم  در پروژه های تجاری از بهترین راهکارها بهره مند شوید.

این شرکت با ورود به سازمان جهانی در سال 2018، در حال حاضر با 32 کشور همکاری دارد و در قالب  نمایندگی، مشارکت و … فعالیت می کند.

تاچ پنل 7 و 10 اینچ اینترا محصول کشور ترکیه که به بازار عرضه شد و قابلیت اتصال به خانه هوشمند تحت پروتکل KNX را دارا می­ باشد. تاچ پنل اینترا با ظاهری مدرن و جذاب و طراحی مدرن طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.

این تاچ پنل (Interra TouchPanel) با رابط کاربری مناسبی که دارد تمام نیاز های یک پروژه را برآورده می­ کند. لازم به ذکر است می توان از این تاچ پنل به عنوان یک تاچ پنل اندرویدی استفاده نمود. این ویژگی امکان به کارگیری  تاچ پنل Interra در سایر پروتکل­ های هوشمند سازی را فراهم کرده است.

تاچ پنل اینترا | Interra

با تاچ  پنل اینترا عصر جدیدی از کنترل روشنایی را وارد خانه هوشمند خود می­ کنید. با کنترل سیستم های روشنایی در فضای زندگی خود با فناوری  INTERRA می توانید نور  ایده­آل خود را تامین کنید.

تاچ پنل اینترا با استفاده از تکنولوژی SIP امکان ارتباط با سیستم ­های دربازکن IP را دارا می باشد. با این تکنولوژی برقرای ارتباط با لابی من، بین طبقات و پنل های آیفون امکان پذیر می­ باشد.

با تاچ پنل  INTERRA شما می­ توانید برای خانه هوشمند خود یک سیستم امنیتی فعال کنید که اگر خطری خانه شما را تهدید کرد سریعا به شما اطلاع رسانی کند. سیستم امنیتی شما می ­تواند با خانه هوشمند شما ارتباط برقرار کند و سناریوهای مختلفی را ایجاد کنید.

در تاچ پنل اینترا کنترل پرده برقی از طریق صفحه لمسی با رابط کاربری ساده و زیبا، تجربه ای لذت بخش را برای کاربر در پی دارد.

شما می توانید با راه حل های تهویه مطبوع INTERRA زمان فعال کردن سیستم سرمایشی و گرمایشی خود را تعیین کنید. یه لطف یک سیستم کارآمد در تهویه مطبوع شما می­ توانید تمام تجهیزات سرمایشی و گرماشی را یکپارچه سازی کنید و مصرف انرژی خانه خود را کاهش دهید.

امکانات دیگر تاچ پنل 7 و 10 اینچ اینترا  INTERRA

  1. رزولوشن بالای تصویر
  2. امکان اتصال به آسانسور 
  3. دارای نقشه ترافیکی شهر
  4. امکان اتصال به سیستم اعلام حریق

  5. امکان مشاهده وضعیت آب و هوایی
  6. امکان تعریف سناریو توسط خود کاربر
  7. دارای صفحه لمسی خازنی بسیار دقیق
  8. امکان اتصال به دزدگیر و سیستم امنیتی
  9. دارای پورت خروجی LAN ، USB ، HDMI
  10. دارای ظاهری بسیار زیبا و قیمت مناسب
  11. امکان اتصال به دوربین های مداربسته IP
  12. امکان اتصال به آیفون تصویری تحت شبکه
  13. امکان اتصال به زنگ درب واحد ding dang
  14. قابلیت اتصال به شبکه TCP/IP و سیستم BMS
  15. امکان کنترل سیستم روشنایی، پرده برقی، فن کویل و…

  16. عدم نیاز به ماژول IP interface جهت کنترل سیستم از طریق تلفن­ های هوشمند
  17. امکان تعویض فرم های استیل روی تاچ پنل جهت ست کردن با دکوراسیون داخلی
  18. امکان شبکه نمودن سیستم با بخش recaption در اماکنی نظیر هتل ها و آپارتمان های مرتفع
نظرات شما عزیزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
عضویت در خبرنامه
فروشگاه
حساب من
Call Now Button